.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جهت اطلاع جمهوری اسلامی 1 شنبه


آمار بي كاران در اهواز خيلي وحشتناك است اين درحالي است كه مركز استان خوزستان خيلي غني است و نبايد اين گونه باشد. » آيت الله موسوي جزايري نماينده ولي فقيه در خوزستان در جمع دست اندركاران بنياد كارآفريني خوزستان با بيان اين مطلب افزود : « خوزستان با برخورداري از يك چهارم صنايع كشور و داشتن زمين هاي مرغوب زراعي نخيلات رودخانه هاي جاري سد و نيروگاه نفت و گاز پتروشيمي و بنادر و درآمدهاي نفتي نبايد فقير و بيكار داشته باشد » وي تصريح كرد : « ما خجالت مي كشيم بگوييم وضع اقتصادي مان خراب است درحالي كه در استان غني و زرخيز خوزستان به سر مي بريم . »

كلاس هاي رقص در تهران افزايش چشمگيري يافته است . به گزارش « آينده » در بسياري از باشگاه هاي ورزشي كلاس هاي رقص با مربي هاي خارجي داير شده و مشتريان زيادي نيز دارند و برخوردي هم با اين مراكز نمي شود. براساس همين گزارش يكي از مديران ارشد يكي از فدراسيون هاي ورزشي مي گويد : « من خودم از مسئولان اداره اماكن سئوال كردم گفتند ما مي دانيم كه چه باشگاه هائي كلاس رقص دارند ولي تا وقتي شكايت نكرده باشند كاري به كارشان نداريم » ! تشكيل كلاس رقص غيرقانوني است ولي در اثر بي توجهي مسئولان چنين كلاس هائي به تعداد زياد وجود دارد كه از هر نفر براي آموزش در كلاس رقص عمومي ماهانه بين 15 تا 40 هزار تومان و خصوصي تا 150 هزار تومان دريافت مي كنند .

خواننده شدن عاقبت كار امام جماعتي كه نه اهل « صلاح » بود و نه « رشد » . روزنامه الجزيره چاپ عربستان سعودي نوشت : دكتر « صلاح الراشد » كه به مدت 15 سال امام جماعت يكي از مساجد كويت بود با انتشار آلبوم موسيقي خود كه توسط شركت « روناتا » تهيه شده است مسلمانان كويت را شگفت زده كرد. به گزارش « تابناك » اين آلبوم به زبان عربي و انگليسي منتشر شده « باش آنچه مي خواهي » نام گرفته و 11 ترانه را به هواداران تقديم كرده است ! « الراشد » در دفاع از ابداع خود به « الجزيره » گفته : تمامي آهنگ هاي من هدفدار بوده و يك ترانه را به مردم غزه اهدا كرده ام و يك ترانه ديگر اين آلبوم در واقع نداي مسلمانان به رئيس جمهور آمريكا و يك ترانه نيز به مقامات عربستان تقديم شده و مابقي نيز به كشورهاي مسلمان هديه شده است .


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.095 seconds.